Ljudböcker

Nu har jag börjat lyssna på min första ljudbok http://www.storytel.se, jag är testperson och ska lyssna gratis en månad och lämna en utvärdering… Kan bara lyssna på datorn så det gör det lite mer komplicerat då jag väldigt sällan sitter stilla! Men det kanske blir en utmaning att sitta stilla en stund.

Just nu har jag börjat lyssna på ”Twilight – om jag kunde drömma” av Stephenie Meyer. En vampyrhistoria i Harry Potter stil vad nu det kan betyda. Finns tydligen på DVD också!

Twilight Om jag kunde drömma

1 kommentar

Filed under Hemmaliv

One response to “Ljudböcker

  1. Både böckerna och filmen är bra. Tycker nog att fjärde boken var den bästa så då har du ju något att se fram emot 😉

Kommentera

