Cinderella vilket skämt!

Åh vad vi hade sett fram emot denna kryssning men ack vad besviken jag blev…
Vi, jag, min man och min kompis Camilla, åkte med Cinderella en lördag till söndag. När vi kommer in i hytten så börjar det med att vi hittar fimpar i duschen, inte så fräsht. Min man gick och sa till så dom kom och städade.
Början av kvällen var riktigt trevlig, vi satt och drack ett par öl och snackade med Håkan som kände igen min kompis Camilla från Facebook… Vid 21-tiden gick vi och bytte om och när vi kom tillbaka upp så var det folk överallt. Så fort Joseph lämnade oss ensamma fick vi killar över oss på en gång fast dom hade sett att Joseph var med oss och dom var väldigt på och ville både kramas och pussas utan vidare introduktion. Överallt sprang det runt barn i olika åldrar. Barnvagnar var parkerade vid dansgolvet till långt efter midnatt där det spelades musik med mycket hög volym och folk stapplade runt mycket överförfriskade. Hur kan man som förälder vilja att ens barn ska vistas i en sådan miljö??? Vi såg inga säkerhetsvakter på hela kvällen.
Personalen verkade ha allt annat än kul och toaletterna var smutsiga och luktade illa. Såg t o m hur städtjejen skrev på att hon städat toaletterna men bara torkade av handfatet.

Nej vilken katastrof! Service och personal under all kritik, städningen under all kritik, säkerheten under all kritik…

Men något positivt i allt det negativa är att jag känner att jag och min man kom varandra närmare och vi uppskattade iallafall varandras sällskap!! 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Uteliv

Kommentera

