Feber och inomhusaktiviteter

Så blev det min tur att vabba. Min man brukar vara den som vabbar eftersom han får ut mer än det dubbla jämfört med vad jag får men fredagar och lördagar är det rätt kört för honom att vara borta från jobbet.

Jag tänkte på det faktiskt. Jag har vabbat 3 timmar på ett och ett halft år. OCH ändå får jag dåligt samvete gentemot min arbetsgivare… Ska det vara så? Jag har ju all rätt att vara hemma med mina barn när dom är sjuka!

Jag är en sån där människa som bara ger och ger och inte förväntar mig direkt nånting tillbaka. Men nu är det slut med det! Jag ska börja stå upp för mig själv! 🙂

Idag är det småmulet och båda tjejerna är lite halvfebriga så vi har en innesittardag med filmtittning och bakning. Ska prova att baka bröd för första gången!! Hittintills har vi bakat chokladmuffins med röda vinbär så det ska bli spännande att smaka. Kaffe någon?? 😉muffins

Lämna en kommentar

Filed under Hemmaliv

Kommentera

