Just do it!

Imorse bestämde jag mig för en grej. Att inte längre ha ursäkter till att jag inte får saker och ting gjorda utan att bara göra det! Just do it liksom.

Jag har inte skaffat gymkort eftersom jag har ansett att jag inte har tid. Men nu tamejtusan ska jag ta mig tid för att träna är något jag älskar och saknar. Så imorse efter ett intressant möte om LR Health & Beauty Systems http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=817 så åkte jag vidare till VIB hälsan http://vibhalsan.se/kontakt/eskilstuna/.

Förutom ypperlig coaching fick prova en grej som heter Flowin: Med FLOWIN® tränar du med kroppen som belastning och arbetar mot en noga utvald friktion mellan pads och platta. I en och samma träningsövning aktiverar du dessutom ett flertal muskelgrupper vilket karaktäriserar funktionell styrketräning. Med hjälp av olika stödpunkter anpassar du träningen till just din förmåga vilket gör att alla får ut maximalt av träningen oavsett träningsbakgrund och ålder.

flowin

Kändes riktigt bra och nu ska jag som sagt tamejtusan ta mig dit iallafall två gånger i veckan. Man kan värva medlemmar och vinna en massagestol så nämn mitt namn om ni läser detta och blir sugna på att bli medlemmar! 😉

Over and out!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

