Wroom

Låg bakom en personbil på vägen mellan Ärla och Kjula. Det är en kurvig 90-väg med dålig sikt så man kör inte gärna om. Men varför ligger man i 80 km/h på en nästan otrafikerad 90-väg med bra väglag???? Jag är inte hetsig i trafiken men sånt där kan jag reta mig på.
När bilen äntligen svängde ner på motorvägen mot Stockholm och jag ska ner på andra sidan mot Eskilstuna så ser jag en stor lastbil komma från andra hållet och han blinkar att han också ska ner där jag ska ner… Nej tänker jag! Jag vill inte hamna bakom en lastbil så jag gasar på och hinner precis svänga innan honom!
Adrenalinet pumpade och jag kände mig som Vin Diesel i Fast & Furious! Åh jag älskar att köra fort ibland!!!!!

2-fast-2-furious-suki-movie-wallpaper

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

