Tvåsamhet

Något som jag inte står ut med är falskhet. Folk som låtsas att allt är så himla bra. Fasaden ska hållas uppe till varje pris. Jag vet vilka dom är för när jag har det jobbigt försvinner dom… Det är som att äktenskapliga problem smittar av sig! Värre än svininfluensan!

Dom riktiga vännerna. Dom som bryr sig. Dom delar med sig av sina erfarenheter. Får en att känna sig mänsklig och kanske se på situationen med lite andra ögon.
Dom skickar små ❤ på Facebook och ringer när jag minst anar det. Visar att dom finns där när allt är som jobbigast. Tar inte illa vid sig för att jag inte ringer tillbaka utan ringer igen.
Vill bara säga, och ursäkta språket men FY FAN vad ni är bra!!!! Att en bor i Norrköping, en i Arboga, en i Göteborg, en i Köping, en i Stockholm, en i Ärla och en i Eskilstuna gör bara saken ännu bättre! Jag älskar er tjejer. Tack för att ni finns och står ut med min misär. Bara så ni vet så finns jag där för er när ni kan komma att behöva en vän. Blood in blood out. Vatos locas for ever.

Lämna en kommentar

Filed under Hemmaliv

Kommentera

