H&M Kontofällan

Jag undrar hur många mammor som sitter fast i olika postorderträsk.

Själv har jag ett konto med H&M som jag har haft i många många år. De senaste två åren har det varit det enda sättet för mig att handla kläder! Det är inte förrän senaste veckan som jag började tänka på det…

Det har gått så lång tid sen jag fick shoppa loss själv utan barn och man som står och stampar att jag inte ens har saknat det. Men nu när jag har kommit på det och ser hur andra shoppar så saknar jag det massor!!

Please take me shopping!

Lämna en kommentar

Filed under Uteliv

Kommentera

