Inte roligt men lite komiskt

Jag bad min man skotta igår då han inte började jobba förrän kl 15. När jag kom hem hade han skottat uppfarten men närmast huset och trappen hade han inte gjort.
Jag anmärkte på det då det blir svårt för barnen att ta sig upp- och nerför trappen och att jag tyckte att han jobbat lite baklänges men jag gjorde ingen stor grej av det.
Nu till det som är lite lite komiskt men mest hemskt.
Inatt när han kom hem från jobbet halkar han i trappen och gör illa höften så det blir att åka till akuten om en stund!

Jag hatar att ha rätt…

Lämna en kommentar

Filed under Hemmaliv

Kommentera

