Nytt År

Idag är det nyårsafton, imorgon första dagen på 2010 ett nytt årtionde.

För mig ska 2010 bli början på något riktigt bra! Jag har fått ett nytt jobb. Vi ska ev sälja huset (så länge vi får det vi behöver), flytta mer centralt, få närheten till vänner, fik, gym, socialt umgänge.
Jag har redan skickat in papper till dagiset där jag vill barnen går. Jag har ställt dom i kö till 6-års på British Junior.
Jag har tagit tag i saker!

I början av januari ska operation rensning börja. Kommer sälja och skänka div möbler och prylar.
Putsa till skavanker på huset så det blir fint för en visning.

2010 ska bli det första året på länge som jag ska må riktigt riktigt bra! Mina barn ska inte behöva se sin mamma gråta var och varannan dag. Jag ska prioritera mig själv mer. En glad mamma ger glada barn!

Lämna en kommentar

Filed under Hemmaliv

Kommentera

