Totalt slut i huvet

Jag trodde att jag kunde ge det en chans.
Jag trodde vi kunde hitta tillbaka till varann.
Men mina känslor kommer inte tillbaka.

Jag var och hämtade skilsmässopapper idag. Nu gör det ont.
Min hjärna går på högvarv. Hjärnan säger en sak men mitt hjärta en annan.
Vet inte vilken som är mest rätt att följa.

Hur vet man att man tar rätt beslut?

Han har gjort stora förändringar. Visat att han vill få det att fungera. Men jag är som ”som en mur”. Han når inte fram till mig. Jag ser vad han gör men kan inte ta till mig det.
Han är sårad så klart.

Kan det vara för sent för förändring. Som han känner nu dom senaste tre veckorna har jag känt i ett år om inte längre. Är det försent?

Hur är det meningen att man ska känna när man kommer till ett sånt här beslut?
En väninna till mig kände sig lättad.
Jag känner mig tyngre än någonsin.

Jag tänker på våra barn. På framtiden. Så gråter jag.

Detta är så svårt men ingen annan kan ta detta beslut än jag. Jag önskar någon kunde tala om för mig vad jag ska göra. Jag önskar det kunde vara lätt…

3 kommentarer

Filed under Hemmaliv

3 responses to “Totalt slut i huvet

  1. studiomannen

    Jag stöder dig 24-7. Du har ju läst mina tankar om hur jag känt i mitt fall de senaste åren. Jag tackar dig för dina tröstande ord när jag behövde dem. När du behöver hjälp så hjälper jag gärna till. Kram.

  2. Jenny

    Hej!

    Läste att du är konsulent för LR health & Beauty systems! Jag skulle vilja veta lite mer om det och du får gärna maila mig!

    Vill veta lite vad man får för provision och om det finns någon dresscode typ Mary Kay, att det måste vara typ svart dräkt (kavaj och kjol). Vilket jag tycker är urfånigt. Finare byxor typ dräkt borde ju vara ok.

    Finns det några krav på happy hours och liknande? Eller kan jag köpa ett startpaket få utbildning och sedan när jag känner mig mogen hålla i ett homeparty.

Kommentera

