Badoo ingenting för mig

Jag skapade ett Badoo konto för ett bra tag sen och mer eller mindre glömde bort det. Tyckte väl det var mer för singlar än för mig. Men ikväll loggade jag på för att jag hade fått nåt meddelande om att jag inte varit inne på länge.
Jag uppdaterade min profil och la till ett par mer nytagna bilder. Sen började jag få chattmeddelanden. Det ena efter det andra och det var allt från telefonsex till fika på stan. Hjälp!! Det värsta var att det syns ju i vilken stad man bor och när en total främling frågar vart i stan jag bor och om vi ska kolla på film så räckte det för mig. Jag raderade kontot och skrev att det var en av dom mest obehagliga sidorna jag varit inne på. Jag fick ingen känsla av att någon var den dom utgav sig för och jag rekommenderar ingen seriös människa att skapa sig ett konto där. Det var som att sista låten spelade och dom ingen blivit uppbjuden till dans…

18 kommentarer

Filed under Åsikter

18 responses to “Badoo ingenting för mig

  1. Minna Nouri

    Hej! skulle du kunna vara snäll och förklara hur man tar bort sitt konto på den sidan?!! jag får väldigt obehagliga mail!! Hjälp!

    • Sara77a

      Jag kommer knappt ihåg hur jag gjorde men man kan avregistrera sig under settings eller liknande. Jag får fortfarande mail att killar vill ha kontakt med mig men dom markerar jag som skräppost. Jag har bett kompisar kontrollera om man kommer in på min profil men det gör man inte… Väldigt obehagligt jag vet!!! Lycka till ❤

      • Maja

        hjälp mig?!
        jag råkade skaffa en badoo och vet inte hur jag ska göra för att ta bort det… är det någon som kan hjälpa mig!! ??

  2. Maja

    hur vet jag att jag blev borttagen från badoo ?

    • Sara77a

      Det är just det som är grejen. Man vet liksom inte, men om du har avregistrerat dig så ska du vara borttagen. Jag tror att dom fortsätter skicka mail på fejkade personer som vill ha kontakt för att dom tror att man kommer tillbaka då…

      • Japp, dom fejkar personer o dom tror att man ska komma tillbaka. Jag har avslutat mitt konto, men det tog flera månader innan jag helt va avregistrerad. Många av dom jag kände kunde fortfarande gå in o kika o till och med läsa min profil..mycket mysko…Hmm…

  3. arina

    jag vill inte mera koto som badoo

  4. milka

    jag vil radera min konto från bado men gick inte hjälp!!!

  5. klockargatan 7

    maritin karsson

    jag vill inte mera koto som badoo

  6. emma

    emma
    Din kommentar inväntar granskning.

    2012/02/26 kl. 22:34

    jag vill ha ta bort badoo kontor jag heter emma

  7. tanja tatjanna frkanec

    Hej jag vill ta bort badoo det är inte bra för mig hjälp mig komma ut tack så mycket

  8. hej, jag vill också, men kan inte komma ur, hjälp!!!

  9. Lotta

    Det är mycket fejk bilder
    Om vi säger det är 10 person så nio av dessa söker endast sex
    Otroligt myckt sex de vill ha ens nummer trots man säger känenr inte dig ine ens efter 5 minuter
    Nej vet ni riktiga människor man träffar känns bättre
    Själv träffande kärleken åkte utomlands
    Killen med hjärna som funkar inte tänker med något annat

  10. Lotta

    Ni kan radera ert konto själva om ni går till vanliga sidan på badoo något man kan ej göra via mobil ellr läsplatta utan stationär dator sen raderande jag allt och gick till inställningar och raderande mitt konto

  11. Lotta

    Prova gå in på sidan radera allt du skrivit och bilder ändra namnet till fejk
    Då kan de inte kolla och byta epost adress gjorde jag

Kommentera

